Κυριακή 19 Μαΐου 2013

▲One Lovely Blog Award▲

Kαλησπέρα Girls! Ελπίζω να είστε όλες καλά! Σήμερα είμαι εδώ, για να ευχαριστήσω πρώτα πρώτα την Eva Mgn (http://thebeautyinthelife.blogspot.gr/) η οποία με τίμησε με το ▲One Lovely Blog Award▲ και κατόπιν να απαντήσω με τη σειρά μου τις ερωτήσεις και να "απονείμω" κι εγώ με τη σειρά μου το βραβείο αυτό σε 11 ακόμη blogs με λιγότερο από 200 μέλη. Μ'αρέσουν τόσα πολλά blogs, αλλά έπρεπε να διαλέξω μόνο 11 δυστυχώς. Το βραβείο ▲One Lovely Blog Award▲  είναι το εξής:


Οι κανόνες είναι οι εξής:▲  Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.

                                        ▲ Απαντάς στις ερωτήσεις.

                            
                                        ▲ Δίνεις κι εσύ με την σειρά σου το βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200  μέλη.                            
                                        ▲ Ενημερώνεις για το βραβείο.

                                         Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.



Οι ερωτήσεις είναι οι εξής: 

                                       1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
                                       2. Ποιο το θέμα του blog σας/ με τι ασχολείται;
                                       3. Από που βρίσκετε την έμπνευσή σας;
                                       4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
                                       5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;

                                       6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
                                       7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας να δημιουργήσετε;
                                       8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
                                       9. Ποια είναι τα χόμπι σας;

Οι απαντήσεις μου ->   1. Παρακολουθώ καιρό ελληνικά κ ξένα blogs και videos, κυρίως με review. Mε βοηθούν πολύ στο να επιλέξω ή να απορρίψω προϊόντα, όπως και να φροντίζω πιο σωστά και τακτικά τόσο την επιδερμίδα μου, όσο και γενικότερα τον εαυτό μου. Έτσι, πιστεύω ότι κι εγώ με τη σειρά μου μπορώ να βοηθήσω αντίστοιχα κάποιον άλλον πάνω σ'αυτό το κομμάτι.
                                      2. Κυρίως θέματα ομορφιάς και review προϊόντων. Ωστόσο, δεν θα δίσταζα να αναφέρω οτιδήποτε άλλο που θα ήθελα να μοιραστώ, πχ. κάτι κοινωνικού χαρακτήρα.
                                      3. Δεν αντλώ από κάποιον/α την έμπνευσή μου. Η διάθεση μου είναι η πηγή δημιουργικότητάς μου συνήθως, όπως και η βόλτα για ψώνια, η επαφή με νέα προϊόντα και η καλή μουσική!                                     
                                      4. Πάντα. Σχεδιάζω αναφορικά τα πράγματα για τα οποία θα γράψω, πχ σε ένα review σχεδιάζω πάντα τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε προϊόντος, τι μου άρεσε και τι όχι κτλ.
                                      5. Έχω πολλές ιδέες! Χρόνο να βρούμε και είμαστε cool!
                                      6. Όταν έχω ελεύθερο χρόνο, συνήθως 2 φορές την εβδομάδα! Έχω σκοπό να αφιερωθώ περισσότερο τώρα μιας κι έρχεται κ καλοκαίρι κ ο χρόνος θα είναι πιο άφθονος!
                                      7. Μια ηλιόλουστη μέρα και την αγαπημένη μουσική βεβαίως, ακόμα κι αν το πρόγραμμα είναι full, πάντα μου δημιουργεί έμπνευση και δημιουργικό οίστρο!
                                      8. Πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, ότι παραθέτω όσο πιο πολύ χρόνο μπορώ και ότι πρόκειται για αμερόληπτη και ειλικρινής περιγραφή-έκφραση-άποψη αυτών των οποίων γράφω. Υπάρχει βέβαια και το υποκειμενικό κομμάτι μιας κριτικής, ας μη το ξεχνάμε αυτό.
                                      9. Πιάνο/ Κατασκευή κοσμημάτων/ ζωγραφική/ blogging/ εθελοντική εργασία
                                      

Τα blogs στα οποία "απονέμω" κι εγώ με τη σειρά μου το βραβείο αυτό είναι τα εξής:

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβειο σου...εγινα μελος σου..αυτο ειναι το δικο μου blog http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ αν θες ρίξε μια ματια...φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
    Γραφτήκαμε και εμείς στο blog σου και σε περιμένουμε και στο δικό μας!
    Φιλιά από τις chicates!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Leave your comment!